پرورش و تولید زالو،خرید زالو و فروش زالو،راه اندازی کارگاه تولید زالو

فعالیت در زمینه تولید،راه اندازی کارگاه تولیدی زالو و خرید و فروش زالو

پرورش و تولید زالو،خرید زالو و فروش زالو،راه اندازی کارگاه تولید زالو

فعالیت در زمینه تولید،راه اندازی کارگاه تولیدی زالو و خرید و فروش زالو

زالو و زالودرمانی 

سوالی که به کرات تکرار شده در مورد زالو و ذهن افراد زیادی را در بحث زالو درمانی به خود مشغول کرده است این است که هر زالو چه میزان خون میخورد؟ بعد از خواندن مقاله های فراوان در این خصوص و کمک و سوال گرفتن از تیم پزشکی مجموعه خودمان و همکاری های فراوان دکتر نادر میرزایی(پزشک متخصص مجموعه ما)ما تقریبا جواب سوال را یافته ایم. اول از همه بستگی به سایز زالو دارد چون زالو هم در سیر تکاملی خود اندازه های گوناگونی دارد و بستگی به حجم بدن خود تا 10برابر خون می مکد! دوم اگر ما زالو را بطور نرمال و زالوی پزشکی در نظر بگیریم هرزالو 5تا 15میلی لیتر خون میمکد. سوال دیگر عزیزان این است که زالو چند دقیقه خون میخورد؟ در این خصوص هم باید بگوییم که در مدت 15تا60دقیقه خون میخورد و پس از جدا شدن 2تا5و گاها تا7ساعت خون ریزی میتواند ادامه داشته باشد.برای خرید بهترین گونه زالو پزشکی با بهترین کیفیت میتوانید باشماره های زیر تماس حاصل نمایید:

مهندس علی عسکری 09120847238

مهندس حسن عسکری 09369309553

پرورش زالو در شرق کشور

علاقه مندان به تولید و پرورش زالو در شرق کشور اصلا نگران این موضوع نباشند که آیا میشود در استانهای شرقی هم کارگاه  پرورش زالو راه انداخت؟بله میشود!

چون پرورش زالو را در محیط های سربسته انجام میدهیم پس میتوانیم شرایط را اپتیمم کنیم و محیط را به محیط مناسب برای تولید و رشد و تکثیر زالو تبدیل کنیم.برای کسب اطلاعات بیشتر در وهله اول میتوانید به وبسایت ما www.persian-leech.com مراجعه نموده و چندین قسمت فیلم به صورت دانلود رایگان را دانلود کرده و در مراحل بعدی میتوانید باما تماس بگیرید.

مهندس علی عسکری 09120847238

مهندس حسن عسکری 09369309553

تولید زالور

پرورش زالو در خانه|پرورش خانگی زالو

پرورش زالو در خانه

پرورش زالو باتوجه به گستره کار و محیط تولید زالو انواع گوناگونی دارد که روزانه عده زیادی را مشتاق خود کرده است که با ما تماس بگیرند و از نحوه پرورش زالو.سودآوری زالو.چگونگی کار زالو.تولید زالو و... سوالات فراوانی کنند.در این خصوص ما با فیلم هایی که برروی وبسایت ها و وبلاگهایمان قرار داده ایم سعی کرده ایم تاجایی که دستمان می آید شغل پرورش زالو را برای این عزیزان باز کنیم و توضیحات گسترده و تکمیلی را به این علاقه مندان دهیم.در این فیلم های آموزشی  سعی شده از اساتید برتر دانشگاهها و صنایع مختلف و همچنین کار آفرینان برتری چون مهندس خسرو سلجوقی و مهندس علی عسکری استفاده شود.همچنین از اساتید دیگری در علم پزشکی چون دکتر میرزایی و دکتر نیک ضمیر پزشکان متخصص و دکتر فرمحمدی دکتری زیست شناس و هیئت علمی دانشگاه استفاده شده است.پیشنهاد ما به شما دوست داران صنعت پرورش زالو این است که قبل از هر اقدامی این فیلم ها که به صورت دانلود رایگان برایتان قرار داده ایم را دانلود کنید و اطلاعات خود را تکمیل نمایید.  

مهندس علی عسکری 09120847238  

مهندس حسن عسکری 09369309553